A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Okt 2.0 2020.01.17-18. Sátoraljaújhely Kácsárd tető buszmegálló-Vágáshuta 12.2 km

2020. február 12. - Fődíszpinty

Üdv mindenkinek.

Nem akármilyen célból utaztunk el 24-en erre a hétvégére. Ugye a Kék Kör nem lehet teljes a a Nagy-nyugodó és a város közötti K+ jelzés bejárása nélkül. Erre is sor került. Meg ugye megígértem magamnak egy szép 50. szülinapi ajándékot és ezzel a kis szakasszal teljesítettem amit akartam. Szép nagy ünnepséget kerítettek eme alkalomra kedves barátaim. Kaptam sok szép kék ajándékot :).

Majd mindenki felküzdötte magát Nagy-nyugodóra, ezt a  happy end túrát megúsztuk lábtörés nélkül.  Pedig jó pár esés volt a jeges lejtőn. A barátaim feltűzték rám a jelvényeket és hagyományainkhoz hűen kék Hungária pezsgővel koccintottunk.

De ha már arra jártunk ne múljon el némi nosztalgia nélkül a hétvége. Mint a kezdetekkor most is nagy gyerekes csapattal indultunk neki a Vágáshuta-Rudabányácska szakasz bejárásának Ime egy régi emlék 2013 ból:

1. túra 2020.01.17 Vágáshuta-Rudabányácska 7 km

A fenti képen szereplő gyerekek közül néhányan itt is velünk jöttek igaz van aki már felnőttként :).

Itt meg a most legkissebb díszpintyek közül néhány példány:

Szerintem ha nyugdíjba megyek mint Fődíszpinty, az a zöldkabátos ott hátul méltó örökösöm lesz.

A táv rövid volt, de szórakoztatóan látványos a völgy. A völgyfő megkerülése, majd a hosszú lefele csúszkálás és a teljes sötétbe leérkezés izgalmassá tette a túrát. Közben kicsit szét szakadtunk a különböző tempó miatt. Érdekes módon a falu széléhez már együtt érkeztünk :).

2.túra 2020.01.18. Kácsárd tető buszmegálló-Rudabányácska 5.2 km

Nagyon kellemes reggeli séta volt felfelé a Nagy-nyugodóra. napsütés és köd váltakozott az erdő zúzmarás a társaság kiváló. Még az annak idején benézett kereszteződés csapdáját is sikerült kikerülni.

Emlékezetes 50. szülinap volt.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.