A Kékkör bejárásának története

14. szakasz Budai-hegység, Hűvösvölgy-Rozália téglagyár 14.2 km

2017. október 05. - Fődíszpinty

1. túra 2010.05.01.  Rozália téglagyár- Hűvösvölgy 14.2 km

Ezt a részt visszafelé jártuk be, tehát a téglagyártól indultunk.

Vonattal mentünk Ürömig, onnan kis rávezető túra és kb. 10-kor indultunk a Rozália téglagyár kerítésén lévő bélyegzőtől. Nem lesz túl meredek. Gondoltuk, ha-ha-ha. Mintha hullámvasúton gyalogoltunk volna, föl és le, föl és le. Ez tartott a Hármashatár hegyig, onnan meg szinte csak lefele mentünk egy minimális emelkedő kivételével. Nagyon szép kilátás volt a Csúcs hegy oldalából, a Hármashatár hegyről, az Árpád-kilátóról. Volt ahol meredek hegyoldalon sétáltunk le, majd újra fel. Volt ahol katonasírt láttunk, ahol kitett ösvényen sétáltunk. Láttuk a siklóernyősöket, repülőgépet le, majd felszállni. Sok embert szembejönni valamilyen teljesítménytúrán. Láttunk hajléktalan tábort az erdőben. Érdekes, nem gondoltam volna, hogy Buda szélén, ilyen szép túrát lehet tenni. Mármint szép lenne, ha a város közelsége miatt nem szemétlerakónak használnák az emberek az erdőt.

Tanulság:

- hülyék vagyunk mi emberek.

2010.05.01.  Rozália téglagyár- Hűvösvölgy 14.2 km

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.