A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

RP-DDK 8. túra 2017.06.01. Patca-Somogysárd 27.7 km

2017. november 03. - Fődíszpinty

A szokásos céges utazás :), reggel kitett asszonykám Patcán, de előtte még elmentünk megkeresni az előző futás közben nem talált Zselickisfaludi bélyegzőt.

kaposmero.jpg

patca.jpg

1. túra 2017.06.01.  Patca-Somogysárd 

Patcán kiszálltam a kocsiból, ahol télen kiszálltam a kékről :). Kocogva indultam lefele az úton, majd kis erdős rész után egy jó mély homokos mezőgazdasági út következett. Közúton futva értem be Szennára, ahol kis keresgélés után pecsételtem. Innen kifele egy picit eltévedtem Annyira vonzott az emelkedő, hogy nem akartam elhagyni. Nem történt semmi különös Kaposdadáig, de ott a kutyusok kicsit megijesztettek. Egy kerítés nélküli házból /ami ha jól emlékszem turistaszállás/ szaladtak felém hárman. Kicsit kiabáltam és háttal futva elhagytam őket. Innen a lovasíjász tanyáig semmi. Egy érdekes találkozás volt egy juhásszal. A öregedő juhászhoz érve fogalmam sincs miért adjon Istennel köszöntem, pedig soha nem használom ezt a köszönést, valahogy a hely szelleme és az Ember ezt hozta ki belőlem. Váltottunk néhány mondatot majd elbúcsúztam. A poros úton szemben rengeteg autó jött, jól beporoztak. Hehe.

Kaposmérőn /idáig terveztem/ a kocsmában pecsételtem, iszogattam, közben a kedvesem telefonált, hogy elhúzódott a munka. Hát akkor élek a lehetőséggel és megyek tovább. A körforgalmat elhagyva,  a szép hosszú egyenes szakasz közben fotóztam az elhagyott vasúti átjárót, és a környékét.

img_20170601_110401.jpg

img_20170601_110212.jpg

img_20170601_110216.jpg

img_20170601_110355.jpg

Nem volt nehéz a terep sőt, de azért már így 20 km felé közeledve fogyott a futókedvem. Cik-cakkoltam a nyiladékokban, majd jött a szokásos eltévedés, mer egyenesen menni jó. Pedig le kellett volna térni az útról. Kis kerítésezés után, jött a poros úton egy szép nagy faszállító teherautó, aki ellentétben a személyautósokkal, szépen lelassított. Vele is beszélgettem pár mondatot. Közben a párom hívott, hogy már valami földúton keresgél. Jó, én mondtam neki, hogy vegye ki az útvonal tervezésből a földutak elkerülése opciót. Na mindegy. Már nem nagyon futottam, de sietősen szedtem a lábam ne kelljen rám várnia. Somogysárdon gyorsan kértem két kólát, mert ki voltam mint a liba. Segített. Megjött a kedves is, és jó porosan hazamentünk.

img_20170601_155836.jpg

2017.06.01. Patca-Somogysárd 27.7 km  4:03 

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr5712930633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása