A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Helyi Idegenvezetők találkozása 21/5.

2018. november 21. - Fődíszpinty

Másodikra sikerült :)

Az RP-DDK Facebook csoport adminja volt a következő áldozatom.

Annak idején kitörő örömmel üdvözölte  a Helyi Idegenvezető kezdeményezést. Naná. hogy vártam a találkozást.

Ha valaki nem tudná :) :

https://diszpintyekakeken.blog.hu/2018/03/01/okk_helyi_idegenvezetok_hi

Kedd reggel eltömegközlekedtem Balatonboglárra, ahol a buszmegállóban már várt integetve Margit és Lajos. Elvittek Kis-hegyre a Szent Donát kápolnához. Ott készültek a találkozást megörökítő fényképek.

img_20181113_113434.jpg

Majd belógtunk a zárva tartó csárda teraszára ahonnan pazar panoráma tárult elém, majdnem az egész Balaton-felvidék látszik. Egy kis részlet:

img_20181113_113650.jpg

img_20181113_113639.jpg

Kissé pára volt, de jövök még ide az biztos.

Lefele menve a Garamvári borászatban bevásároltam picit., majd a következő 3 órát kedélyes borozgatással és beszélgetéssel töltöttük el, némi /rengeteg/ bableves és bécsi palacsinta társaságában.

Szerintem megkedveltük egymást :) mármint Margit, Lajos és én, valamint a bécsi palacsinta. Szóba került egy közös túra lehetősége is az Alföldön.

A végére még az is kiderült, hogy a Lajos rejtőzik egy általam igen tisztelt nicknév mögött. Na ezen jót derültünk.

Ha csak annyi értelme volt az egész zizegésemnek Helyi Idegenvezetők ügyben, hogy ilyen remek embereket ismertem meg már megérte.

Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr7214372907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása