A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

AK 43. túra 2019.12.07. Debrecen, Ludas csárda megálló-Létavértes, Vett út megálló 17.8 km

2019. december 09. - Fődíszpinty

Eljött az utolsó túra. Nagyon vártam. Hosszú út végére tehetek pontot. A véletlen úgy hozta, hogy innen nem mesze a Vekeri tavaktól kezdtem 2018-ban.

https://diszpintyekakeken.blog.hu/2018/01/22/ak_1_tura_halap-

Szervezkedtünk próbáltam elkerülni a korai indulást, de sajnos az utolsó pillanatban közbe jött valami a másik Gergőnek Berettyóújfalun, így nem tudott segíteni. Az egyik Gergő már pénteken lement, így volt ideje kapcsolatot teremteni, sikerült annyit inni a helyiekkel míg lett "taxi" a kiszállóponti Vett úthoz.

Nekünk meg maradt az 5 órai indulás. Végre Zé barátom is részt vehetett egy igazi befejező szakaszon. Az OKT, és az RP-DDK befejezéséről is lemaradt betegség miatt.

Időben érkeztünk a létavértesi buszhoz. Depóztuk az autót és vártuk a buszt. A Gergő közben mesélte, hogy a tegnapi kiszállópontján a Vett útnál a rendőrök igazoltatták, és cserébe be is hozták Létavértesre. Ezen elviccelődtünk egy darabig. Megjött a busz, kértem a jegyet a sofőr nagyot nézett, kérdeztem miért csodálkozik?

-20 éve vagyok a vonalon, de a Ludashoz még nem adtam le jegyet.

Elkészültek a beszálló fotók, majd  elkezdtünk korcsolyázni a verőfényes napsütésben.

img_20191207_083741.jpg

img_20191207_084121.jpg

Itt ott csináltunk menetben egy két képet.

img_20191207_084111.jpg

Örültem mert igazán szép arcát mutatta az Alföld Zoli barátomnak. Sorban keresztezték utunkat az őzek, szép volt az erdő, az ágakon a zúzmarával. Hangulatos volt. Elkezdett minimálisan melegedni bár a nap eltűnt. Ezzel együtt a talaj is kicsit taknyos lett. Jól haladtunk beszélgettünk, én kicsit csendesebb voltam mint szoktam. Mégis csak valami véget ér ma...

Hol egyenesen, hol kanyarogva értük el a kepecsi pecsétet, bár előtte még vagy négy kutyu rohant felénk. Kicsit megijedtünk, de illedelmesen megálltak beszélgetni egymással.

" harapjunk, vagy sem? á ezek nem lopni jönnek mehetnek"

A telep része volt egy szarvas farm is. jól látszik milyen szuper a rejtőszínük akár 10 méterről is.

img_20191207_124502.jpg

img_20191207_124507.jpg

Megejtettem az utolsó pecsételést az AK túrán és egyben a Kék Körön is.

received_2826057247424852.jpeg

received_373835186744067.jpeg

Teszteltük az új útvonalat, jelentem jó. Járható és kis erdőfolton vezet keresztül. Nekünk tetszett. A végére megint napsütésben sétálhattunk az eddig ködös idő helyett. Szépen bekeretezte a napocska a napot. 

Pont megjött a taxink, így gyorsan beértünk Létára, és gyí haza. Meg beültünk Dorogon  a Határ Csárdába  egy kis "ünneplésre" ...

Átmeneti üresedés...

screenshot_20191209-113835.png

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr10015344628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása