A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

RP-DDK 15. túra 2018.07.17. SomogysImonyi-Zalakaros 13 km

2018. július 19. - Fődíszpinty

Kis szegedi,szigetvári kitérő után kedden indultunk a családi nyaralás azon részére ahol már a kedvesem sem dolgozik :). Útba ejtettük a fenti szakaszt, így pótolhatóvá vált ez a kis kimaradt kellemes futható rész. Az idő kissé megijesztett, mert az ég épp elengedett pár hatalmas csepp esőt, amikor kipattantam a kocsiból. A család előre ment pecsételni Ormándpusztára, majd jelezték,hogy pecsét nincs. Íme a bizonyító erejű kép, hogy ott jártam:img_20180717_143149.jpgAz út végig bitumen, a legnagyobb érdekesség a mellettem haladó szamaras kordé volt amit hol leelőztem, hol ők előztek le engem, attól függően meddig tartott jármű aktuális szervizelése. Egy szép zavatarfelhővel kerülgettük egymást, szerencsére a találka elmaradt. Mire a család végzett a sütizéssel, vásárlással én is befejeztem, bepattantam /értsd: bemásztam/ az autónkba, elnavigáltunk Palinba begyűjteni az otjártunkkor begyűjthetetlen pecsétet, és irány Velemér. Vajon túrázom még a héten? :)

screenshot_20180718-182026.png

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr1414123329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása