A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

22. szakasz Mátra, Sirok-Szarvaskő 19.8 km

2017. december 01. - Fődíszpinty

22_szakasz.jpg 

1. túra 2016.03.26. Sirok-Szarvaskő 19.8 km

Egri szállásra szervezett tavaszi táborra érkeztünk szombaton délután 3 fele, mert délelőtt még dolgoztam. A többiek már reggel óta túráztak. A családdal mentünk Szarvaskőre, a központban a kocsi mögött futógúnyát öltöttem, majd pecsételtem és elbúcsúztam a családtól. Volt kb. 3 órám a buszig Sirokon. A bitumenen kocogtam felfele egy jó darabot, majd az erdei emelkedő után, szembe jött a Szabózé és  Gyuri barátom. Gyors pacsi, frissítés pár mondat és már siettem is tovább. Semmi nehézség nem volt a terepben jó volt az idő, nagyon élveztem az erdőt. A murvás szekérúton jó tempóban tudtam haladni Rozsnakpusztáig, ott pecsételés frissítés, és jött egy szép emelkedő kissé sárosan. Már látszott, hogy van remény a buszra, a vár előtt egy komoly szarvascsorda haladt át előttem,meglepődtem. Sőt nevezzük nevén jól besz...tam. A várnál kicsit nézelődtem majd lefutottam a buszmegállóba. Ott a helyiek az őrülteknek szóló tisztelettel néztek meg maguknak. A megállóban beszélgettem egy helyi fiatalemberrel. majd buszra szálltunk. Én szokás szerint a sofőrhöz közel. Beszélgetésbe keveredtünk, így megtudtam milyen szigorú az időbeosztása a fordák között. Jól elvoltunk. Egerben már várt a Becse Bandi, így nem kellet a szállásig  sétálnom.

2016.03.26. Sirok-Szarvaskő 19.8 km

Nahát, mennyi mindenre emlékszem :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr9413229749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása