A Kékkör bejárásának története

13. szakasz Budai-hegység, Piliscsaba-Hűvösvölgy 22.4 km

2017. október 01. - Fődíszpinty

1. túra 2010.10.10.Piliscsaba-Hűvösvölgy

Dorogról vonattal mentünk Csabára,  gyorsan keresztülbaktattunk az akkor még nagyközségen /már város /, és be is értünk az erdőbe, nagyon szép, és meglepően tiszta szakaszon mentünk. Amikor beértünk a Bükkös-árokba megállapíthattuk, gyönyörű helyek vannak Budapest közelében. Enyhe emelkedőn kaptattunk fel, ahol két csoporttal is előzgettük egymást. Kedvesen köszöntünk és váltottunk pár szót egy korunk béli fiúval is. Lehetett volna sok gombát szedni, de nem akartuk húzni az időt. Tiszta időben értünk fel a Nagy Szénás tetejére, ahol elfogyasztottunk némi szendvicset, és egy finom rozét, amivel megkínáltunk azt a szimpatikus fiút, akivel már másodszor találkoztunk. Innen továbbindulva magunktól kissé nehezen találtunk rá a megfelelő ösvényre, de egy kis segítséggel ment ez is. Megnéztük a turistaház romjait, és itt csatlakozott hozzánk újdonsült túratársunk, akivel a maradék részt együtt tettük meg. Remeteszőlős határába értünk, a Muflon itatóban pihentünk és pecsételtünk, majd a Remete szurdokban, egy kellemetlen meredek köves lejtőn ereszkedtünk le. Amikor leértünk a meredély aljára, átlépdeltünk a patakban lévő köveken, és nem soká beértünk a városba. Itt kellemetlen hosszan az aszfalton sétálni, de kárpótol minket, hogy már nincs sok hátra. Még megnéztük a kegytemplomot, és nemsokára megérkeztünk az úttörővasúthoz. Megittuk az áldomást, a sikeres túra örömére, elbúcsúztunk egymástól és mindenki hazament. Ezzel a túrával teljes lett a  Pilis-Budai hegységben beszerezhető pecsétgyűjteményem. Irány Gerecse!

2010.10.10.Piliscsaba-Hűvösvölgy 22.4 km

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.