A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

RP-DDK 1. túra 2016.11.25. Simonfa-Patca 22.5 km

2017. szeptember 29. - Fődíszpinty

 

ddk_1.jpgddk1b.jpg

1. túra 2016.11.25. Simonfa-Patca

Egy szép napon elindultunk hajnalban Dorogról én 8 körül kiszálltam Simonfán a turistaháznál az autóból, és elindultam. simonfa.jpg

Kiérve a faluból, egy kicsit a 67-es úton haladtam, majd balra letérve át a mezőn és a Zselic-patakon. Kis szuszogó után, egy másik patak és annak a völgye következett. Egy emelkedős rész után fennsíkra értem, itt egy komoly szarvascsorda futott át előttem. Leértem  Ropolypusztára.  Itt egy emléktábla fogadott valami favágó világbajnokságról, meg a különleges nevű Fahasználati Tanpálya. Emlék és bizonyító erejű fotó elkészült :).

ropolypuszta.jpg

Mielőtt az út újra emelkedni kezdett ettem ittam. Kocogtam tovább. Azt hiszem a Kardosfai vadászház előtt fotóztam a következő érdekes táblát:

dugaskut.jpg

A vadászháznál kicsit megijedtem, rengeteg autó volt és szemlátomást éppen indultak felfegyverkezve valahová.

Innen nem túl érdekes úton értem le Zselickisfaludra. Nem találtam a pecsétet, így fotó keletkezett mint lenyomata a pont érintésének. Mondjuk amikor pár hónap múlva kocsival mentem begyűjteni a nyomatot, nem igazán értettem mit nem találtam. Lehetséges hogy, már fáradt voltam picit.

zselickisfalud.jpg

Itt csörgött a telefon, lassan végzek, mondta a kedvesem. Mondtam én is. Már nincs messze Patca 4 km, akkor nem kell buszoznom, ott tali. Átfutottam Szilvásszentmártonra és onnan már nem volt sok. Kellemes meglepetés ért a faluból kifelé az emelkedőn. Megállt egy terepjáró megkérdezte elvihet-e. Sajnos nem élhetek az ajánlattal, mondtam neki, a kéket csak gyalog lehet teljesíteni. Amikor felértem az újabb tetőre volt egy kis eltévedésem, pedig a lábam már nem nagyon akart menni. Mindegy nemsoká vége, még megkerültem a Katica tanyát /jól nézett ki/ kiértem a buszfordulóra és akkor ért a kedvesem is ide pontos volt a találkozó.

2016.11.25. Simonfa-Patca 22.5 km 3.15 perc

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr5712826288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása