A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Helyi idegenvezetők találkozása, visszavágó

2018. augusztus 14. - Fődíszpinty

Avagy kölcsön kenyér visszajár :).

Aki még nem ismer az is tudja miről van szó:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/2018/03/01/okk_helyi_idegenvezetok_hi

https://diszpintyekakeken.blog.hu/2018/03/02/helyi_idegenvezetok_hi_tecnikai_segitseg

https://diszpintyekakeken.blog.hu/2018/03/11/helyi_idegenvezetok_talalkozasa

 

Felém járt a Marcali-ban lakó Idegenvezető kolléga. Szerencsére sikerült találkoznunk. Milyen érdekes, hogy amikor Gábor vezetett engem akkor is velem volt a Balu barátom, és most amikor én vezettem a Gáborékat, ismét találkozhattak :) Szombaton munka után rohantam haza, majd a találkozási pontra  Molnár sörözőbe. Balu barátom, a lánya, kedves ismerőse Viki, valamint apa és fia Feriék, Atilla, Robi, Gábor és én voltunk a túrázó csapat. A terv a Gete abszolválása volt Dorog irányából. A sörözőben egy kis koccintás után közös fotó és indulás.

img_20180811_125705.jpg

Innen átvettem a vezető szerepet és beszéltem, meséltem, mutattam, kérdeztek beszéltem, meséltem...tolatva mindezt, mert sokan voltunk, senki ne maradjon ki a jóból. Asszonták érdekes voltam, de szerintem hízelegni akartak. Ilyen szórakoztató módon jutottunk fel a kis Gete kereszthez, ahol is elfogyasztottunk egy kis csúcs sört. majd tovább haladva, meséltem beszéltem...

img_20180811_145944.jpg

A Gete nagy keresztjénél ismét csúcs ser. innen lebotorkáltunk a faluba, és kerestünk egy nyitva tartó kocsmát. Lett. Jött a fiam elfuvarozta új, remek ismerőseimet a szállásukra. Nagyon sokat sztoriztunk, volt nekik is gazdagon történetük hiszen igen csak a vége fele jár a 4 muskétás.

Idegenvezetés+

Vasárnap még délelőtt a Baluval és a Borival elmentünk egy kicsi csavarogni kocsival. Végiglátogattuk a környék általam ismert bányászati emlékhelyeit. Ezek egy része az erdőben eldugva, de kocsival megközelíthető helyen van.

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr4714177983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása