A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

1. szakasz Kőszegi-hegység-Kemeneshát, Irottkő-Sárvár 70.4 km

2017. augusztus 06. - Fődíszpinty

Ha már fél délelőtt csináltam, nem tudom megállni. Íme az első szakasz emlékei.

img_20170820_083711.jpg

 

 

 

 

img_20170820_083633.jpg

 A szakaszt két külön utazásból, amikor csak a nagy fiaimmal mentünk, valamint egy öcsémékkel közös családi nyaralás alatt jártuk-tam be.

Ugye, ha az ember nem ír fel valamit, akkor elveszik az adat. Pl. így jártam az 1. szakasz elejével, meg a közepével meg a végével. Volna, ha nem tartanánk nyilván Zének hála a szakaszokat táblázatban. 

1-2. túra  2014.05.04-05 Irottkő-Kőszeg, Kőszeg-Tömörd

Búcsút vettünk Zétitől, Barbarától és elindultunk  hárman a Suzukival. Lementünk Górba, mert ott volt a Hohl család, ott ledepóztuk az autót, és a Zoli felvitt minket Velem fölé ameddig csak lehetett autóval menni. Elbúcsúztunk tőle, és elindultunk a hármasban kezdőponthoz, megnéztük a kilátót Irottkő tetején, pecsételtünk és megkezdtük az utunkat vissza ahonnan jöttünk. Tovább haladtunk lefele, elértük a Stájer-házakat amik szépen felújított házak szállásnak ,múzeumnak adnak helyet. Útba ejtettük a kilátót Ó-ház tetőnél, majd Hétforrásnál /Hét-vezér forrásnál/ telefonos segítséget kértem a Zétől, mert nem találtuk a bélyegzőt. Innen hosszú ereszkedéssel, a végén a későbbi túrákon már megszokott kálvárián keresztül értünk be kőszegre, ahol pecsételés után szállásfoglalás, majd pizzázás várt ránk. Küldtük a képeket az otthoniaknak. Reggel kelés után besétáltunk a főtérre reggeliztünk egy igazi pöttyös bögrés reggeliző helyen. Indultunk a mai szakaszra Kőszeg-Tömörd között. Erről nem sok maradt meg. Gondolom busszal bementünk Bük-fürdőre. Ott érdekes logisztikával visszakeveredtünk Górba az autóval. Mégpedig:

Próbáltam taxit hívni, mert busz nem volt még vagy 3 órán át. Nem lett taxi. Volt ott egy kerékpár kölcsönző. Béreltünk egy tandemet, a Botonddal átkerekeztünk Górba, ott én beültem az autóba, ő meg visszaindult egyedül a Donáthoz, én megelőztem, Donáttal bepakoltunk az autóba, majd szembementünk a Botondal. Ők cseréltek és a Donát kerekezett vissza a kölcsönzőhöz. majd hazafele meki Győrben. és már otthon is voltunk.

2014.05.04-05. Irottkő-Kőszeg 14 km, Kőszeg-Tömörd  16 km 

3-4. túra 2014.08.01-02.Tömörd-Szeleste, Szeleste- Bögöt

A Tömörd-Bögöt közötti szakaszt 2017.08.01. dátumoztam, de kivel voltam, hogy keveredtem oda semmi emlékem róla. Idáig. De most beugrott. Szintén a két nagy fiammal voltunk. Szelestén szálltunk meg reggel értünk oda, és a szállásadó vitt el minket az autónkkal Tömördre, és az első nap onnan mentünk vissza a szállásra. Kaptunk finom vacsorát, amit ő főzött, és kiderült hogy egy autósboltos vevőm testvére a hölgy, kicsi a világ. Közben érkezett egy párocska akik pont az általam is tervezett két szakaszt járták, de szembe irányból. Láttunk őzeket a teraszról. Másnap reggel indulás után ismét találkoztunk a párral, mert eltévedtek és elindultak visszafelé amerről jöttek, útbaigazítottam őket. Szeleste és Bögöt között túráztunk, emlékszem az erdei utakra, ahol alig vártuk az árnyékos részeket, mert meleg volt.  A bögöti vasútállomásról vonattal mentünk vissza Szelestére, majd hazafelé a szokásos mekizés Győrben.

2014.08.01-02.Tömörd-Szeleste 20 km , Szeleste- Bögöt 19 km

5. túra 2014.09.28. Bögöt-Sárvár

Az első szakasz utolsó részét egyedül tettem meg. 

Öcsémékkel voltunk lenn Sárváron ő vitt át egyik reggel Bögötre, a vasútállomásra, onnan indultam. Arra emlékszem, hogy a túra végén a Gyöngyös patak gátján térdig eláztam olyan vizes volt a fű. A sárvári fürdőben zártam a napot.

2014.09.28. Bögöt-Sárvár 12.1 km

Így lett meg az első szakasz. Más hogy csinálta? J

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr7912724368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása