A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

AK 14. túra 2018.10.25. Sükösd-Érsekhalma 26km

2018. október 27. - Fődíszpinty

Csütörtökre a tájsebeim rendbe jöttek, fitten kelltem reggel fél 6-kor, hogy kihasználva az autóra érvényes heti matricát leautózzak az AK kimaradt kis szakaszát teljesíteni. 2 óra szágoldés az öreg Suzukival és ki is szálltam Érsekhalmán várni a buszt. A helyi sepregető néni önként tájékoztatott, hogy a busz fél kilenckor jön.Kicsit késve, de így lett, Sükösdön leszáltam/ ez nem a pecsételőhely/ és elindultam. Még tervbe volt egy kis kocogás is de ezt hamar elengedtem. Jó idő volt, az út enyhén felázva, de nem sáros, tehát jól járható. AK-ra eső után egy nappal kell menni :).

ut.jpg

A szokásos enyhén hullámzó alföldi tájat láttam végig, a DDK-val szemben települések nélkül.

taj.jpg

 

Kivételesen a táblák informatívak voltak, még a sárgán is jól lehetett követni mennyire vagyok Érsekhalmától. Íg megtudtam hol is járok.

illancs.jpg 

 

Megdöbbenve találkoztam egy párral akik szintén túráztak. Bemutatkoztam, kicsit beszélgettünk, propagáltam a heyjoe.hu-t, majd javasoltam, ha megadják az email címüket akkor átküldöm az infókat oda. "email címet nem adunk meg". hát jó.

Érdekes, hogy a kékező szubkultúrán belül, létezik egy másik halmaz akik a facen is fent vannak. Sokadik találkozás után szerintem mi vagyunk kevesebben :).

Komplett ebédel is szolgált volna a természet, lent majomkenyér, és galagonya:

ebed.jpg

Nem csak a DDK ad égig érő fákat:

ddk_fenyo_ak.jpg

Vajon a kerítésre az erdőben miért szerelnek darázscsapdát, már ha jól gondolom, hogy ez az:

mifene.jpg

Egyhén csepegő esőben értem be a vadászházhoz, de gondot nem okozott. Érsekhalmán ez a galambokkal dekorált ház ragadott meg:

madarak.jpg

A tervezett tempóban értem be a kocsihoz és 4 re otthon is voltam.

stat_2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr9014324951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása