A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

OKT 2.0 5.túra 2018.05.26. Sirok-Kékestető 21.8 km

2018. május 29. - Fődíszpinty

Mindenek előtt köszöntöm a díszpintyek csapatának 3 olyan tagját, akik ezen a túrán fejezték be az 1. (hi-hi) bejárásukat az OKT-n. Dóri és férje Bandi, valamint Gergő. Nagyon kedvelem mindhármukat. :). Így már 5-en vagyunk a társaságból teljesítők. Jóóóóóó.

És most jöhet a túra és élménybeszámoló.

Ez is olyan utazás volt amit nem én szerveztem. A Gergőtől olyan itineres emailt kaptam, hogy csak na. Majd indulás előtti este egy másikat. Újratervezés, a szállásadó lemondta szállást. Megoldotta a Gergő. Mehetünk mégis. Szombat reggel fél ötös kelés, ötös indulás. Előtte 10 percel sms, az Arnold barátunk beteg lett nem tud jönni. De kár. Így ketten indultunk el, Dóri tesójával Mikivel Mátrafüredre az új szálláshoz. Flottul odaérkezve, egy kedves hölgy várt már minket háromnegyed hétkor. Megcsináltuk a szobabeosztást, ebben azért van némi rutinom. Megjöttek a Gergőék hárman, autó ledepóz, és indulás Sirokra. Kiraktam őket a kocsiból én meg elvittem az autót Sirok központjába. Innen csak könnyebb lesz folytatnom :). Érdekes a sors azt akarja, hogy én a Sirok/Sirok vasútállomás 3 kilométerét mindig futva tegyem meg. Az első bejárásomnál Kékesről lefele jövet még befutottam Sirokra, most meg előtte futottam, remélve nem lesz böjtje. 5 kilométernél értem utol a többieket, a Gergő boldog volt, hogy visszaadhatta a zsákom. Innen együtt mentünk, gyönyörű idő, sok felfele. Volt ami kicsit megcincált minket, de mindenki jól bírta. Őket a szemük előtt lebegő cél hajtotta, hogy végeznek, engem meg az öröm, hogy velük ünnepelhetek. Mit is írhatnék, leírhatatlan kilátások, jó társaság repültek az órák és már Kékes alatt voltunk 500 méterrel amikor kiderült, hogy az odarendelt pom-pom csapat ( a végzősök családtagjai valamint a már teljesítő Zé barátunk és párja) kicsit késnek. Vagyis túl gyorsak voltunk :). Szerencsére egy kicsi csúcspálinka segített eltölteni az időt. Értesítést megkaptuk, jöhet csúcstámadás. Az elmaradhatatlan Kék Hungária segített emelni a délután fényét. Sokan nézték érdeklődve közös ünneplésünket. Ezt folytattuk leérkezve a szállásra, és utána az étteremben, majd újra a házban, ahol még megünnepeltük Gergő és András édesapjának a 65. szülinapját. Senki nem feküdt le szomjasan.

csoportkep.jpg

Fent a 3 új teljesítő, és leendő kéktúrázó gyerekeik.  A társaságunk kéktúra teljesítői egy képen.

otos.jpg

2018.05.26 Sirok-Kékestető 21.7 km 7 óra 10 perc.

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr8514009200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása