A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Harmadik Típusú Találkozások a kéken

2018. április 17. - Fődíszpinty

Az a helyzet, hogy gátlástalanságom eredményes volt...már számomra :). Menjünk sorban:

2018.04.14.

1. Renáta és Attila. Telefonon kerestek meg, már személyes ismeretséggel. Segítettem logisztikában, és eltévedni is.

reniati.jpg

2. Géza: http://kektura.blog.hu/  tulajdonosa. Ez is érdekes volt, mert bár többször beszéltünk telefonon, végül nem kellett segítenem. Ennek ellenére /vagyis épp ezért/, amikor a fentieket kísértem Péliföldnél, két srác ücsörgött a büfénél, köszöntem bemutatkoztunk és kiderült, hogy egyikük a Géza. Örültünk egymásnak :).

3. Házaspár gyermekkel. Mogyorósbánya felől futottam vissza az autómhoz, miután elbúcsúztam Atiéktól, itt botlottam beléjük, kékeztek pici babával. Kértem egy kis időt tőlük, és ecseteltem  a heyjoe.hu, és a HI előnyeit. Sajnos nevet nem írtam fel így kifutott az agyamból.

2018.04.15.

1. Gulyás Lajos Baján várt reánk. Navigálása alapján megálltunk a Szentháromság téren, kiszálltunk, majd kikönyököltünk a Sugovica korlátjára. Csörög a telefon, a Lajos hangja: Nézz balra... még.... még...itt vagyok. :). Köszöntünk, majd elindultunk, egy csodálatos 1,5 órára ahol egy jól felépített idegenvezetést kaptunk. Személyes is volt, és érdekes is. Sajnos hamar kellett búcsúznunk, vacsorázni és a szállásra siettünk.

2018.04.16.

Senki :)

2018.04.17.

1. Gulyás Lajos ismét. Fel kellett hívnom némi logisztikai segítségért, így kivitt a bajai vasútállomásról a Gemenc Vándorponthoz. Közben nem hazudtolta meg magát, mesélt még a hídról, meg erről:

kiraly.jpg

Duna völgyi főcsatorna torkolata.

torkolat.jpg

2. Szabolcs. Mi esélye van annak, hogy épp a vízen túrázó, egyébként kéktúrázó kismarosi /szinte hazai pálya/ emberrel összetalálkozzunk a gemenci kisvasút "Nyári legelő" megállójánál. Ő kikötött pihenni, én meg megálltam pihenni. Őt is ismerem már :)

szabolcs.jpg

3. Erika és 3 társa. Keselyűs előtt 500 méterrel szembe jön velem egy csapat. Köszönés a szokásos érdeklődő kérdéseim, bemutatkozás majd a meglepő? :) válasz Erikától, ismerlek a csoportból :). ennek örömére elfelejtettem fényképezni.

4. Csernus Gábor. Hazafelé láttam, hogy egy bejegyzésemre kommentelte, hogy Dorogra érkezik a mai túrája végén. hát gondoltam csak ráírok messengeren. mit ad Isten válaszolt. Gondoltam ennyit megér, kipattantam az autóból és elindultam vele szemben fel a kéken a Gete felé.

Kedves feleségem az őrülteknek járó pillantással mért végig.

Így láttam meg Gábort.

gabor2.jpg

Együtt túráztunk le Dorogra, itt várt minket kedves párja Brigi aki igazi futó nem olyan mint én. Ittunk egy kávét majd elbúcsúztunk.

gabor.jpg

Jó hétvége volt. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr9713841964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása