A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

OKT 2.0 1. túra Vértestolna bejárati út /1127.sz/- Tarjáni út/1119.sz/

2018. március 03. - Fődíszpinty

Apu kezdődik. 

A 3. gyermekem kézilabda meccseire utaztunk Tarjánba. /1 győzelem 1 vereség/ Ha már volt két meccs között 2 óra szünet...

Az első meccs után a kedvesem kivitt a vértestolnai úthoz, kipattantam, a csomagtartóból összeszedtem  a motyómat. Ő el, én meg integettem a sapkámnak a kocsiban ahogy elhúzott. Pedig anyukám mindig mondta: sál, sapka, kesztyű. Elkezdtem a gyönyörű napos, nem túl hideg időben a kocogótempómban a 2. bejárást. sapka_nelkul.jpg

Találkoztam az eltévedt Mikulással:

mikulas.jpg

Koldusszálláson pecsételtem a háznál. Előrelátóan 2x pedig már nem is kéne :) :)

pecsetek.jpgÖrömmel láttam, hogy 2. bejárásom alkalmából szökőkúttal kedveskedtek a vadászok.

vizijatek.jpgTovábbkocogva, elérvén a letérést nyomtam egy pecsétet a jegyzetek oldalra is, ha már itt is volt egy pecsételőhely. /MIért is kell itt kettő?/.

Közeledett az autópálya, és ezzel a civilizáció zaja. Brrrrrr..

Kis szuszogtató után felértem a tarjáni útra, majd gyors stoppal vissza Tarjánba. Egy erdész vett fel, kitárgyaltuk az agancsgyűjtés szabályait. Egyszerűek a szabályok. Erdőzárlat van, és tilos. :)

Szép idő, jó társaság, bár egy idegenvezető jó lett volna. Sajnos Zsuzsi beteg volt a héten. Nem baj reszkessen, jövök még erre. 

Némi statisztika a végére:

2018. 03.03. 1. túra 9 km 1.22 perc nézelődve kocogás :)

statisztika.png

terkep.png

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr8313712280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása