A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

RP-DDK 7. túra 2017.04.18. Simonfa-Szabás /Csebény/ 15.4 km

2017. október 25. - Fődíszpinty

Húsvétkor utaztunk Pécsre, némi városnézést tervezve. Kedves barátaink, Ákosék csatlakoztak hozzánk egy rövid időre. Muszáj volt megmutatni nekik Óbányát, meg a völgyet, ahol néhány hete jártam. Tetszett nekik, bár a túra rövid volt, mert kedves legkisebb fiam hamar belelépett a patakba, és hideg volt. Inkább hazasiettünk a szállásra. De ha már ott jártam, meg a kedvesem kedden úgy is dolgozott egy kicsit :), mi a három fiammal ráértünk túrázni egy rövidet.

1. túra 2017.04.18.Simonfa-Csebény 15.4 km

Szigetvárról busszal mentünk Simonfára, ott pecsételtünk is indultunk. Az elején egy szép mély úton emelkedőn mentünk fel a dombra, majd a másik felén le Gálosfára.

Ott frissítettünk a pecsételőhely kocsmájában, ahova a kutyák miatt kicsit félve mentünk be. Jót beszélgettünk a népességfogyásról a nénivel. Szomorú dolgok ezek. Innen sietősre kellett volna venni, hogy elérjük a buszt Csebénybe, de nem volt bekalkulálva az a négykézlábas :) meredekségű emelkedő Gálosfa után. Egy ideig még bíztam benne, hogy elérjük, de el kellett engednem. Telefon a mentesítő járatnak: találkozás Csebényben. Csebény fölött leváltottunk a kékről a faluba vezető földútra. Szedtünk fagyöngyöt anyának, majd próbáltuk hívni, de nem volt térerő. Aztán találtunk térerőt is, meg kísérőautót is. Sikeres túra volt ,még a Zétény /9 éves/ fiam sem nyavalygott semmiért. Jó tempót mentünk, láttunk őzet, nyulat. Tetszett ez a környék a változatos terepekkel, fákkal.

2017.04.18. Simonfa-Csebény 15.4 km 3.50 perc

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.