A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Közjáték 3. OKT statisztikánk félidőben....

2017. október 22. - Fődíszpinty

Gondoltam ha már elértük a Dunát és különböző statisztikákkal Dunát lehet rekeszteni, én is csinálok egyet.

Kíváncsi voltam, hogy azokon a túrákon, utazásokon amiket a barátaim és én közösen szerveztünk, hány ember vett részt? Nem volt egyszerű fényképekből, a régi honlapról lementett beszámolókból, és a beszélgetésekből összerakni, de szerintem 90-95 % hogy sikerült. Inkább alábecsültem, ha csak a becslésekre hagyatkozhattam. Tehát a Dunáig ennyi.

No hát az eredmény megdöbbentő számomra.

55 ember vett részt legalább 1 kéktúra szakasz bejárásán.

45 napot túráztunk.

613 túranapot tett meg a társaság összesen.

1 túrán átlag 13 emberke volt velem.

1 túra volt ahol egyedül voltam :)

Köszi mindenkinek :), nélkületek ez nem jöhetett volna létre. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr1412911297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása