A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

RP-DDK 17. túra. 2018.07.21-23. Velemér-Szentgyörgyvölgy 7 km.

2018. július 23. - Fődíszpinty

Szombaton/07.21./ hazaérkezvén családdal, kipihenve a vacsorát, felvettem telefonon a kapcsolatot az éppen erre túrázó Richárddal, és Andrással, akikkel a facen ismerkedtem meg. Tervbe volt egynéhány közös túraóra, de ez a rész nem jött össze. Mivel nekem belefért egy kis esti futás, így elkocogtam csinyálóházból a Go-Na szabadidő központba. az egész 6.5 km volt, abból 6 km volt kéktúrás. Kicsit söröztünk, beszélgettünk, majd jött a nejem és a Zétény fiam elvittek haza. Terv volt a másnapi közös túra, de nagyon korán indultak, én meg már nyaraló üzemmódban voltam egy hete. Értsd: 9 előtt az ágyból se...

Hétfőn indultunk haza útba ejtve Zsótér Rezső fazekas műhelyét, hogy felvegyük az általunk korongozott cserépedényeket, így a maradék 1 km is meglett a pecsételőhelyig.

Hát ide nem teszek képet mert nincs :)

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr1814130465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása