A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Toplak József és én

2018. május 14. - Fődíszpinty

Sok érdekes találkozóm volt túratársakkal, Józsi is közéjük tartozik. Véletlenül futottunk össze az MTSZ-ben, akkor még nem tudtam ki ő,csak az tűnt fel nagyon bennfentes módon van jelen :). 

Aztán facebook bejegyzések alatt váltottunk néhányszor pár mondatot. Így már volt értelme találkozni :). Elémentem Tokod fölé, ott futottunk össze, majd nálunk folytattuk a diskurzust. 

toplak.jpg

toplakii.jpg

Mint látható társaságunk kiegészült Mirabella nénivel, Argus bácsival. Valamint látható, hogy mindketten az egészséges táplálkozás hívei vagyunk. Így négyesben jól elbeszélgettünk. Másnap őt és a reggel Dorogra érkezett Juditot felvittem kocsival a mészműi út tetejére, odarendeltem egy őzikét, hogy megleshessük, valamint tartottam egy kis idegenvezetést :). Utána a tokodi pecsételőhelynél búcsút vettünk egymástól. Örültem a találkozásnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr1413899876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása