A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

OKT 2.0 4. túra 2018.05.01. Piliscsaba-Dorog 18.5 km

2018. május 08. - Fődíszpinty

Végre ismét szervezhettem egy közösségi kéktúrázást. 13 fővel indultunk el vonattal Dorogról. /De jó a FLIRT vonatunk./ Kriszta, Krisztián valamint fiuk Máté, a Kiss család teljes létszámmal, Renáta, Ákos és  Dana lányuk, feleségem Barbara és legkisebb fiam Zétény. No meg én. Megfogadtam, hogy a tempó olyan lesz amit az elől haladók diktálnak én meg nem megyek előre.

Indulás előtt volt egy találkám nálunk Varga Zsuzsi HI társammal és kísérőivel. Ledepózott egy csomagot Toplak Józsi részére akivel szerdán találkozom.

Megelőlegezett bizalommal pecsételtünk a dorogi vasútállomáson, remélve, hogy hazaérünk. Piliscsabán lepattantunk a vonatról és már indultunk is. Pecsételés után bevetettük magunkat túrába, elől ment a fiam meg két leányka. Mi meg loholtunk utánuk. Jelzéskeresést megoldották :). Mi felnőttek meg traccsoltunk menet közben. Gyorsan leértünk Csévre, ott pihegtünk egy sör mellett. 15 perc és indultunk tovább. Ismét repültek a kilométerek és már Klastrompuszta.

csapat_1.jpg

Pecsételés sörözés kávézás a büfében. /Kis személyes emlék, a büfé épülete valamikor 1975-1995 között a családunk tulajdonában volt. Szüleim is büfét üzemeltettek benne :)/

enmega_hazunk.jpg

Elindultunk lefele az úton, Zsuzsiék a megbeszéltek szerint jöttek szembe, váltottunk pár szót, fénykép is készült vicces és komoly is :)

zsu.jpg

zsu_vicces.jpg

Jött a szuszogós rész, ez egy kicsit megcincálta a társaságot, én voltam a végén a gyermekkel kicsit nógatni kellett.

Annyi volt a szembe túrázó, hogy nem mertem mindenkit kérdezgetni új szokásom szerint, mert sosem értünk volna haza. /Ha valaki látott én voltam a zöld pólós/ Szép volt a kilátás végig a Pilis meredélye alatti részen Kesztölc fölött. Leértünk a faluba, itt már a Zétény kicsit nyögvenyelősen jött. De jött. A kesztölci erdőn keresztül értünk haza. Nézve a tracket gyakorlatilag menetben tartottuk az 5km/ óra tempót. Le a kalappal a résztvevőknek. Persze hogy, hogy  lett a 18.5-ből 21.7 nem tudom, mert el nem tévedtünk :).

 adat_2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr6313884962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása