A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Zének zeng a zének!

2018. április 03. - Fődíszpinty

Kedves BARÁTOM Szabó Zoltán ma befejezte a kéket.

Ezúton is gratulálok neki, és feleségének Móninak.

Együtt zenélünk, együt jártunk a szigetre éveken keresztül és együtt kezdtük el a Kéktúrát. Majd 950 km volt az elmúlt 8 évben amit megtettünk egymás mellett, mögött, előtt, mikor hogy. Volt, hogy én voltam hátul, volt, hogy Ő, mikor ki bírta jobban. Volt olyan, hogy én feküdtem kórházban, volt hogy ő. Mindenképp vele szerettem volna ünnepelni a közös befejezést, de több okból sem akarta a sors /meg az én türelmetlenségem/. Tavaly nyáron a nagy zempléni táborunk előtt achilles ín szakadást szenvedett, de eljött velünk fájdítani a szívét. Majd amikor fel gyógyult ebből a sérülésből és újra tudott távokat gyalogolni, egy vérrög elindult a tüdejében, embólia. Jól megijesztett mindenkit, asszem saját magát is. Ebből is felépült, és most 2x4 nap alatt 160 km pótolt be. Hihetetlen küzdő vagy Zoli. Megnyerték a tél végi-tavaszi eleji hétvégéket, minden rossz idővel ami csak lehet.

Köszönöm és megtiszteltetés a Barátodnak lenni.

Gyere velem DDK túrákra.... :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr7513803528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása