A Kékkör bejárásának története

Évek a kéken

Évek a kéken

Közjáték 1. Gyerek Kéktúra Teljesítés

2017. szeptember 16. - Fődíszpinty

Amikor kitaláltam, hogy kéktúrázzunk, titkon reméltem a gyerekeim szívesen jönnek majd. Ez így is lett, főleg mert legtöbbször népes gyerekcsapattal mentünk. Nagyon élvezték a túrákat, bár majd később olvasható lesz, nem mindig volt kegyes az idő. Megérdemelten szerezték meg 2014-ben, a képeken látható jelvényeket.

Botond

bobo_kekben_1.jpg

botond.jpg

 Donát

dono_kekben_1.jpg

donat.jpg

Jelvények közelről:

gyerekek_1.jpg

Most vettem észre egy furcsaságot a jelvényeken. Időutazás :)

Utóirat:

Volt egy levélváltásom annak idején az MTSz-el. Szokás szerint én voltam figyelmetlen a kezdetekkor, és rosszul értelmeztem a kiírást:

"Amennyiben a Gyermek Kéktúra résztvevői egy-egy tájegységen belül legalább 50 km-t megtettek, teljesítményükért elnyerhetik a Gyermek Kéktúra tájegységi jelvényt. Ha a végigjárt útvonalak hossza eléri a 300 km-t, a nevezettek kiérdemlik a Gyermek Kéktúra jelvényt is."

Én úgy értelmeztem, hogy a 2. mondat független az elsőtől. De nem.  Szerencsére időben kiderült, és be tudtuk pótolni a hiányzó részeket a nagyobbik 14 éves koráig. Két pecsét hiányzott, de a bírálók elhitték, hogy jártunk ott, és ellenőri pecséttel helyetesítették.

A bejegyzés trackback címe:

https://diszpintyekakeken.blog.hu/api/trackback/id/tr2312830230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása